Rozwój aplikacji mobilnej BPJS Health jest konkretnym przejawem zaangażowania BPJS Health w zapewnianie uczestnikom łatwego dostępu i optymalnej obsługi. Dzięki tej aplikacji uczestnicy mogą szybko i łatwo uzyskać dostęp do różnych informacji związanych z programem Narodowego Ubezpieczenia Zdrowotnego organizowanym przez BPJS Health, w dowolnym miejscu i czasie.
Różne funkcje, z których mogą korzystać uczestnicy, obejmują:
Informacje o programie JKN
Wyświetlanie informacji o uczestnikach BPJS Health
Wyszukiwanie
danych członkowskich poprzez numer karty, NIK lub numer karty rodzinnej
Informacje o lokalizacji placówki zdrowia
Wyszukiwanie i wyświetlanie mapy lokalizacji placówek opieki zdrowotnej w oparciu o oddział i najbliższa lokalizacja Szukaj
Informacje o wkładzie Informacje o koncie wirtualnym Wyszukaj uczestnika Numer konta wirtualnego na podstawie NIK Rejestracja nowego uczestnika, zarejestruj się jako odbiorca nieopłacany Funkcja BUGAR uzyskuje dane Fitness poprzez połączenie aplikacji mobilnej JKN z funkcją HealthConnect za pośrednictwem konta Dane dotyczące zdrowia i kondycji użytkowników Google , które przekazujesz nam bezpośrednio podczas korzystania z naszych Aplikacji i/lub połączenia z urządzeniami inteligentnymi lub Internetem rzeczy, w tym między innymi: Zajęcia fitness (czas, kroki, kalorie, dystans, wysokość) Pomiary ciała (tłuszcz, masa kości, wzrost, obwód bioder, beztłuszczowa masa ciała, podstawowa przemiana materii, obwód talii, masa ciała) Rejestracja cyklu (śluz szyjkowy, pozycja szyjki macicy, Menstruacja, test owulacyjny, aktywność seksualna, krwawienie międzymiesiączkowe, laktacja) Sen (sesje snu, fazy snu) Objawy życiowe (podstawowa temperatura ciała, poziom cukru we krwi, ciśnienie krwi, temperatura ciała, tętno, zmienność rytmu serca, nasycenie tlenem, częstość oddechów, Tętno spoczynkowe) W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z Centrum Informacji Zdrowotnej BPJS: Zadzwoń: 165 Strona: https://www.bpjs-kesehatan.go.id Kanał skarg: https://sipp.bpjs-kesehatan.go.id/sipp/ Październik staje się coraz bardziej przerażający dzięki treściom #MakeGoosebumps. Poczuj atmosferę Halloweenowego terroru w PORTALU (Podcast Horror Festival), gdzie Twoje ulubione podcasty z gatunku horrorów, takie jak Astral Detective, Kelliwon Night Podcast, Bell Mystery i Scary Things są gotowe, aby Ci towarzyszyć. Nie przegap horrorów z serii Noice Audioseries, takich jak JOT, Sober Bang, Occultist i Terror of Train Over Victims, które sprawią, że Twoje Halloween będzie jeszcze bardziej przerażające! Strona główna indonezyjskich treści audio!
BPJS Kesehatan memperkenalkan fitur Telehealth di aplikasi Mobile JKN untuk memberikan kemudahan layanan kesehatan bagi peserta JKN-KIS untuk berkonsultasi langsung dengan dokter fasilitas kesehatan tingkat pertama (FKTP) secara daring. Pastikan aplikasi Mobile JKN Anda telah diperbarui ke versi terbaru!
BPJS Health wprowadza funkcję Telezdrowia w aplikacji mobilnej JKN dla zapewnienia wygody usługi zdrowotne dla uczestników JKN-KIS umożliwiające bezpośrednie konsultacje z lekarzami w zakładach opieki zdrowotnej pierwszego stopnia (FKTP) online. Upewnij się, że Twoja aplikacja mobilna JKN została zaktualizowana do najnowszej wersji!
Masz wyjątkowy wkład JKN? No dalej, zarejestruj się w programie REHAB (Stopniowy Plan Płatności). Program REHAB zapewnia ulgę i ułatwia uczestnikom etapowe opłacanie zaległych składek, aż do momentu spłaty
Funkcji BUGAR
uzyskać dane Fitness poprzez połączenie aplikacji mobilnej JKN z funkcją HealthConnect za pośrednictwem konta Google użytkownika
Masz wyjątkowy wkład JKN? No dalej, zarejestruj się w programie REHAB (Stopniowy Plan Płatności). Program REHAB zapewnia ulgę i ułatwia uczestnikom etapowe opłacanie zaległych składek, aż do momentu spłaty
Funkcji BUGAR
uzyskać dane Fitness poprzez połączenie aplikacji mobilnej JKN z funkcją HealthConnect za pośrednictwem konta Google użytkownika
Masz wyjątkowy wkład JKN? No dalej, zarejestruj się w programie REHAB (Stopniowy Plan Płatności). Program REHAB przynosi ulgę i ułatwia uczestnikom spłacanie zaległości etapami, aż do ich spłaty.
Masz zaległe wkłady w JKN? No dalej, zarejestruj się w programie REHAB (Stopniowy Plan Płatności). Program REHAB zapewnia ulgę i ułatwia uczestnikom spłacanie zaległych składek etapami, aż do ich spłaty.Błyskawiczna
Masz wybitny wkład w JKN? No dalej, zarejestruj się w programie REHAB (Stopniowy Plan Płatności). Program REHAB zapewnia ulgę i ułatwia uczestnikom spłacanie zaległości etapami, aż do ich spłaty
Masz zaległości w składkach JKN? Chodź, zarejestruj się do programu REHAB (Fased Payment Plan). Program REHAB przynosi ulgę i ułatwia uczestnikom dokonywanie płatności zaległych składek w ratach, aż do ich spłaty
Masz zaległości w składkach JKN? Zarejestrujmy się w programie REHAB (Fased Payment Plan). Program REHAB przynosi ulgę i ułatwia uczestnikom dokonywanie płatności zaległych składek w ratach, aż do ich spłaty
Masz zaległe składki JKN? Zarejestrujmy się w programie REHAB (Fased Payment Plan). Program REHAB przynosi ulgę i ułatwia uczestnikom stopniowe spłacanie zaległych składek, aż do ich spłaty
Masz zaległości w składkach JKN? Zarejestrujmy się w programie REHAB (Fased Payment Plan). Program REHAB zapewnia ulgę i ułatwia uczestnikom spłatę zaległych składek w etapach, aż do ich spłaty.Najnowsza
Yuk gunakan Komórka JKN działa tak, jak to możliwe, wszystkie te
Butuh informasi seputar pelayanan program JKN?
Atau ingin mengadukan keluhan yang dialami?
Ajukan pertanyaan atau keluhanmu melalui menu Pengaduan Layanan JKN di Mobile JKN
Yuk lakukan Skrinning Kesehatan melalui Mobile JKN untuk mengetahui seberapa jauh condisi kesehatanmu, cukup sekali kesehatanmu setahun
„Yuk lakukan Skrinning Kesehatan melalui Mobile JKN untuk mengetahui seberapa jauh kondisi kesehatanmu, cukup sekali dalam setahun”
Daftar Antrian Faskes, Ubah Segmen Kepesertaan, dan Konsultasi dengan dokter kini lebih mudah, cukup melalui Mobile JKN
Daftar Antrian Faskes, Ubah Segmen Kepesertaan, dan Konsultasi dengan dokter kini lebih mudah, cukup melaluiman
Penyempurnaan Aplikasi
Penyempurnaan Aplikasi
Penyempurnaan Aplikasi
naprawiono błąd
Drobne błędy Naprawiono
-Informuj zgodę pada fitur Pendaftaran Peserta Baru
-Ubah Data BBL
-Używaj tampilan, awal setelah aktualizacji versi terbaru Aplikasi Komórka JKN
Formularz logowania Hanya Bisa wejście nie kartu pada bagian nazwa
Penambahan Simpan logowania użytkownika
hasło Perubahan secara langsung dengan melakukan verifikasi przez SMS OTP
Penambahan Logowanie biometryczne
Penambahan Signal Indikator
Penyesuaian Fitur Registrasi użytkownika Komórka JKN wejściowego Hanya Nie Kartu BPJS dan Hasło, Verifikasi przez SMS OTP
Penutupan OTP melalui E-mail
Penutupan fitur perubahan No HP di Mobile JKN dan di arahkan ke Call Center 1500 400
Penerapan 65% opinie Dari heurystyczna ocena
Naprawa błędów
Fitur Bridging Antrean FKRTL versi 2
- Aplikacja Fitur Pindah Kanal Autodebet
za. Penambahan Autodebet (BCA, i-Saku, DOKU)
ur. Penambahan notifikasi Penonaktifan Peserta (PHK, Meninggal, Keluar Kemauan Sendiri, Habis PKS)
c. Penyesuaian mapping kolom agama antara webservice Dukcapil dengan Masterfile
d. Penyesuaian notifikasi pada fitur Ubah Identitas BBL
e. Pembukaan fitur Ubah Data untuk segmen Kepesertaan PD Pemda
f. Penyesuaian Perhitungan Tagihan untuk Peserta Bayi Baru Lahir (BBL) Berdasarkan Perpres 64/2020 do Tahun 2021
za. Penambahan Anggota Keluarga untuk segmen:
- BP PN (Perintis Kemerdekaan, Veteran, Pensiunan PPU PN)
- PPU PN dan PPNPN
b. Pendaftaran Bayi Baru Lahir untuk segmen PBI JK
c. Fitur Perubahan Data Identitas Bayi Baru Lahir (Nama & NIK) untuk segmen:
- PBI
- PD Pemda
- PBPU
- PPU Swasta
- PPU PN
za. Ubah Segmen ke PBPU Wajib Autodebet
b. Fitur BPJS Pay
za. Fitur Ubah FKTP:
- Untuk segmen PBI APBN, Bukan Pekerja, PPU PN
- Peserta yang masuk pada daftar redistribusi faskes boleh melakukan perubahan faskes sebelum 3 bulan
b. Fitur Perubahan Segmen Kepesertaan PBPU
- PPU Non Aktif ke PBPU
- PBI APBN Non Aktif ke PBPU
- PD Pemda Non Aktif ke PBPU
c. Fitur Pendaftaran Baru
- Validasi Peserta Identik
- Penambahan anggota keluarga
- Reaktivasi VA bagi calon Peserta PBPU baru yang sudah mendaftar namun belum melakukan pembayarn pertama lebih dari 30 h
za. Fitur Pembukaan Validasi dan tambahan warning bagi Faskes Non Aktif dibulan depan
ur. Fitur Pendaftaran Autodebet BRI
1.Pendartaran Autodebet menggunakan Bank BTN
2 OTP SMS Indosat
Fitur Portal Berita Jamkesnews
a. Top 10 najpopularniejszych pada Menu Utama
b. Podmenu Więcej informacji Menu Artykuł